İzlemeye doyamadığınız büyük kalçalara sahip koca götlü kadın tekrardan türkçe altyazılı olarak yeni pornosuyla karşınızda. covid 19 virüs vakasından sonra maske takan anne oğul elinden gelen önlemi almaktadır. Korona yüzünden okulların tatil olmasıyla birlikte çocuk erkenden eve dönüyor. Bu sırada annesi mutfakta bulaşık yıkamaktadır.

Ellerini yıkayan oğlan havlu olmadığı için annesinin götüne kuruluyor. Bu sırada çocuğunun ellemesiyle kadın zevke geliyor. Hazır baban eve gelmeden birlikte bir şeyler yapsak mı diye teklifte bulunuyor. Sokağa çıkma yasağının olduğu şu günlerde gözüme çok güzel göründün diyor. Çocuk bunu yapmamız doğru olmaz dese de kadın onu köşeye sıkıştırıp kendisini elletiyor. Şimdi annenin koca götünü temizleyeceksin diyor. Sarı çizgili elbisesini sıyırıp oğlana götünü yalatmaya başlıyor.


Bu kadının diğer pornoları için aşağıdaki linkleri ziyaret edebilirsiniz.

Büyük götlü latin annesini banyoda kıstırıyor part 2

Bulaşık yıkayan annesinin götüne bakarak 31 çekiyor altyazılı porno

Koronavirüs yüzünden evden çıkmayan çiftin maskeli pornosu

Porno nasıldı?

Yorumlarınız onaylandıktan sonra görünecektir.

30 Comments

  • sizce bu kadar büyük kalçalar erkeklerin ilgisini çekiyor mu

    • Seninki büyükmü

    • Evet cekiyo

    • Daha çok erkeklerin değilde… Böyle büyük kalçalar Sikin iıgisini çekiyor sibel hanım :D…. ADMİN Çeviri için teşekürler ellerin dert görmesin.

      • nasıl yani sadece sikin ilgisini çekiyor? ilişkiye girmek dışında böyle bir kadını yanında gezdirmez misin? sevmez misin?

        • Böyle kalça olması mümkün mü
          Kadının ismi Crystal Lust

        • Gamebler4 ay ago

          Böyle bir kadın yanında gezdirilir tabi katil olmak istiyorsan 😀

    • sudenaz065 ay ago

      boşvr buraya yazma cnm benim gibi izle geç abazalar saçma salk cevplar veriyor

    • Psychoknd5 ay ago

      Biraz ama bu abartı olmuş

    • Şeyhmus5 ay ago

      Amk kızlara soruyoruz porno izliyonuz yok sinirleniyollar amk onu gectim youtube chatine dondu ama ben 15 yasindayim 16 cm iyimi kizlar

      • hepsi için konuşmayayım ama izliyorlar canm bal gibide bunun erkeği kadını mı var herkesin cinsel ihtiyaçlrı vrdır

    • serhat5 ay ago

      Evet ama bu biraz abartılı olmuş

    • Ahuramazda4 ay ago

      Bence anlık hormonsal birsey olsada olur olmasada

    • Bence o kadar güzel bir götü yok. Çok abartılı ama çeşit çeşit zevkleri olanlar var.

    • Ilgi cekmemesi imkansiz kalcalarin belirgin olmasi sehveti daha cok arttirabilir bazi durumlarda da degiskenlik gosterebilir, asure kazani gibi olmasina gerek yok

    • Kkkklş4 ay ago

      Nefes alsın yeter benim için

    • E tabii

  • Admin bu arada kadın 12:02 de “Yalvarıram” diyor 😀 azerice bir kelime yalvarıyorum demek sjajajsj 😀

  • İsim Pls5 ay ago

    Admin kadının ismi ne? Birde lana Rhoadesin altyazını getirirseniz efso olur

  • Psychoknd5 ay ago

    Kadin iyi ama erkeğin sıkı tatmin etmedi onu

  • Sjsjsjs5 ay ago

    Video neden açmıyo ?

    • Merhabalar, kontrol ettim videoda bir sorun yok. İnternet bağlantınız veya kullanıyorsanız vpn bağlantınız yavaş olabilir.

  • Mehmet5 ay ago

    Hayatımda gördüğüm en seksi porno ellerine sağlık admin o göt benim sevgilimde olcak varya of of

  • sexsever5 ay ago

    Böyle bir götü doyurmak mümkün olamaz 🤦‍♂️

  • Sexsever5 ay ago

    9:15 yarın sevgilimi bu pozisyonda Sikicem ya efso bişey

  • sibel hanım sen büyük sik sever misin

  • Mehmet Ali4 ay ago

    15 yaşındayım ve gerçekten bir bayan silmeyi çok istiyorum ve çok sertim

  • Baskan3 ay ago

    Ne kadar abaza varsa dolmuş arkadaş buraya bayanları sex objesi olarak görenler böle sevgilisi olmasını istemez zayifta bayandır kiloluda bu bayanın kalcalari dolgun ola bilir istemiyosan böle bir sevgili izle geç ne yorum yapiyon teneke